معرفی فصل نامه
معرفی فصل نامه

فرصتی طلایی برای چاپ مقالات علمی در فصلنامه ایده‌های نو

پژوهشگران و دانشجویان گرامی!

آیا به دنبال فرصتی برای انتشار دستاوردهای علمی خود هستید؟ فصلنامه ایده‌های نو در علوم و فناوری با کمال افتخار از شما دعوت می‌کند تا مقالات خود را برای چاپ ارسال کنید.

چرا فصلنامه ایده‌های نو؟

  • اعتبار علمی: این فصلنامه به عنوان یک منبع معتبر در حوزه‌های مختلف علمی می‌باشد و رتبه علمی این فصلنامه علمی تخصصی می‌باشد. 

  • دیده شدن در جامعه علمی: مقالات منتشر شده در این فصلنامه به راحتی در دسترس پژوهشگران و دانشمندان قرار می‌گیرند و می‌توانند تأثیر بسزایی در پیشبرد دانش و تحقیقات شما داشته باشند.

  • تقویت رزومه علمی: با چاپ مقاله در یک فصلنامه معتبر، شما می‌توانید رزومه علمی خود را تقویت کرده و شانس خود را برای پذیرش در کنفرانس‌ها و پروژه‌های تحقیقاتی افزایش دهید.


یکشنبه 18 شهریور 1403 ( همین الان )
کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در علوم و فناوری در تاریخ 20 شهریور 1403 توسط ،شركت علم محوران آسمان در شهر کرمان برگزار خواهد شد.با توجه به اینکه این همایش به صورت رسمی برگزار می گردد، کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و شما می توانید با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه نموده و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده نمایید.
دانشگاه فرهنگیان
دانشگاه ازاد